Najčastejšie otázky

Máme tu pre vás základný prehľad tých najčastejších otázok, aby sme vám trochu ušetrili čas. Pokiaľ nenájdete, čo hľadáte, neváhajte nás kontaktovať na zákazníckej linke alebo na náš informačný email: info@aurumpro.cz.

Objednávka

  1. Ako je možné objednať tovar u vašej spoločnosti?
    • Objednať tovar si môžete prostredníctvom nášho E-shopu, e-mailom, telefonicky, osobne na pobočkách v Prahe 9 a vo Vsetíne.
  2. Ako zistím aktuálny stav objednávky?
    • Všetky informácie o priebehu objednávky nájdete vo vašom emaile a vo svojom účte, ako registrovaný zákazník..
  3. Môžem objednávku stornovať?
    • Objednávku, ktorá nebola do 24 hodín ešte spracovaná, je možné stornovať zaslaním e-mailovej správy na info@aurumpro.cz.
  4. Koľko času mám na vyzdvihnutie objednávky?
    • Po dobu 7 pracovných dní od potvrdenia kompletného naskladnenia Vašej objednávky, bude objednávka uschovaná v našich trezoroch ZADARMO. Po uplynutí tejto lehoty je úschova spoplatnená.

Registrácia

  1. Musím sa registrovať vo vašom E-shope?
    • Pre nákup tovaru a vytvorenie objednávky nemá zákazník povinnosť sa registrovať. Pre registrovaných zákazníkov sme ako motiváciu vytvorili systém "Vernostných zliav".
  2. Má registrovaný zákazník nejaké ďalšie výhody?
    • Náš zákazník získava pravidelne zľavové poukazy k objednávkam, získava on-line prehľad o stave objednávok, o stave poštových zásielok, prístup k funkcionalite "Strážny pes", porovnávač obľúbených produktov a najmä je súčasťou vernostného zľavového programu.
  3. Môžem nakúpiť tovar ako právnická osoba?
    • Áno, túto možnosť ponúkame. Stačí vyplniť príslušné údaje v našom registračnom formulári. Informácie musia byť zodpovedať údajom z obchodného registra. Údaje sú automaticky kontrolované systémom ARES.

Produkty

  1. Aké kategórie produktov ponúkate?
    • V našej ponuke nájdete zlaté a strieborné investičné zliatky, tehly, mince. Zároveň si u nás môžete vybrať zo širokej ponuky zlatých či strieborných mincí ČNB a zlatých a strieborných historických mincí z dôb Rakúsko-Uhorska, ČSR, Nemecka a ďalšie. Zároveň u nás nájdete ponuku historických novoražieb a replík.
  2. Prečo sa u investičných produktov mení cena?
    • Cena zlatých a strieborných investičných produktov (tehál, zliatkov, mincí) sa mení na základe pohybu ceny zlata a strieborná na burze podľa LBMA (London bullion market association), nad ktorým má dohľad Bank of England. Tento vývoj sa prejavuje v našich predajných aj výkupných cenách ponúkaných produktov.

Fixácia cien investičných kovov

  1. Ako prebieha fixácia cien?
    • Všetky informácie k tejto téme nájdete v sekcii "Fixačné podmienky".
  2. Do akej čiastky prebieha okamžitá fixácia objednávky?
    • Okamžitá fixácia v akýkoľvek pracovný deň je do 25 000 EUR.

Platba

  1. Aké mám platobné možnosti vo vašom E-shope??
    • E-shopovou objednávku můžete uhradit v hotovosti, převodem, dobírkou, a zákaznicky nejsnazší metodou by pro Vás mohla být platba prostřednictvím QR kódu. Při této metodě eliminujete jakékoliv chyby při zadávání platebního příkazu. Platební příkaz je vyplnění ihned po nascanování QR kódu.
  2. Koľko peňazí môžem hradiť v hotovosti na pobočkách v Prahe 9 a vo Vsetíne?
    • V České republice zákon 254/2004 Sb., o omezení plateb v hotovosti, stanovuje maximální možnou částku, kterou lze za jeden den zaplatit v hotovosti, na 270 000 Kč /10 000 EUR / 10 000 USD.

Naše pobočky

  1. Kde vás môžem navštíviť?
    • Naše pobočky nájdete na týchto adresách:
      - Praha 9 - Litoměřická 879/1, 190 00 Praha 9 - Prosek
      - Vsetín – Budova VZP, Smetanova 841, 755 01 Vsetín
  2. Aká je otváracia doba vašich pobočiek?
    • Od 09:00 do 17:00. Cez víkend sú pobočky zatvorené.
  3. Je možné pri pobočkách zaparkovať?
    • V Prahe 9 je k dispozícii podzemné parkovisko zadarmo. Vo Vsetíne je tu možnosť parkovania na otvorenom parkovisku VZP.

Výkupy

  1. Ktoré produkty u Vás môžem predať?
    • Ponúknuť na výkup môžete akýkoľvek produkt z našej ponuky. Nemusíte sa však obmedzovať iba na našu ponuku. Vyplnením "Výkupného formulára" si zaistíte ocenenie vašej zbierky do 48 hodín.
  2. Koľko percent si strhávate pri výkupe produktov, ktoré neboli zakúpené u vás?
    • Pri investičných produktoch, ktoré sú v našej ponuke, ale neboli zakúpené u našej spoločnosti, nestrhávame žiadne percento z výkupnej ceny. Podmienky máte rovnaké ako naši zákazníci. Pri numizmatických produktoch k obchodu pristupujeme rovnako, tu však prosím vyplňte najskôr "Výkupný formulár", ďakujeme.
  3. Akým spôsobom kontrolujete kvalitu a pravosť tovaru?
    • Pravosť a kvalitu vykupovaného produktu overujeme za pomoci spektrometra, digitálnej zlatníckej váhy, parametre meriame pomocou šuplery podľa oficiálnych údajov produktu.