Investičné zlato | Zlaté tehly | 1000g
Zlatá tehla vážiaca 1000 g je vyhľadávanou veľkosťou pre investorov, ktorí chcú zvýšiť svoje investície do zlata a zároveň si udržať vyššiu likviditu zlatého portfólia. Každá tehlička obsahuje 1000 g zlata s rýdzosťou 999,9/1000.
1000g investičná zlatá tehlička | Argor-Heraeus
1000g investičná zlatá tehlička | Heraeus
1000g investičná zlatá tehlička | Valcambi
Výhodou tejto veľkosti zlatej tehly je, že investor kupuje v prepočte lacnejší gram zlata, než v prípade tehličiek menších hmotností. Navyše nákupom zlatých tehličiek hmotnosti 250 g a ťažších získate samostatný certifikát vo forme papierovej kartičky. Na nej je uvedený údaj o sériovom čísle tehličky, hmotnosť, dátum vystavenia a podpis certifikačnej autority. Naopak u zlatých tehličiek menších hmotností slúži ako certifikát samotný plastový obal produktu.
Koľko stojí zlatá tehla?
Tržná cena zlatej tehly sa odvíja od ceny zlata na svetových burzách. Stretnúť sa môžete s cenou zlata za gram alebo podľa váhy za 250 g a 500 g, a tiež za kilo zlata.
Aká môže byť hmotnosť zlatej tehly?
Prakticky akákoľvek. Na trhu nájdete investičné zlaté tehličky od 1 g do 100 g, ale také velké zlaté cihly o váhe 250 g, 500 g a 1000 g.
Ako môžem overiť pravosť zlatých tehál?
Pravosť investičného zlata potvrdzujú bezpečnostné prvky: Každá investičná zlatá tehla je zvyčajne opatrená unikátnou pečiatkou. Tá môže obsahovať informácie o výrobcovi, hmotnosti, čistote zlata a unikátne sériové číslo, ktoré umožňuje jednoznačnú identifikáciu.
Medzi ďalšie jedinečné prvky, ktorými môžu byť investičné zlaté tehly opatrené patrí: Certifikát autenticity, mikrotlač, UV atrament či holografické prvky.
Ako kúpiť zlatú tehlu?
Z pohodlí domova na aurumpro.cz, kde si môžete byť istí pravosťou zlatých tehličiek a tehál a kde máte ceny investičného zlata transparentne uvedené pri každom produkte. Ponúkame samozrejme tiež možnosť osobného odberu na predajniach v Prahe a vo Vsetíne.
Ako môžem tovar vrátiť?
Ako kupujúci máte právo na reklamáciu pri všetkých zmluvne zakúpených produktoch online, či na predajni. Reklamáciu je nutné podať písomne cez email, alebo poslať na adresu prevádzky. Viac informácii získate v našom reklamačnom poriadku.